قبضہ بھر ڈاڑھی رکھنے کا ثبوت احادیث کریمہ سے ہے

مفتيانِ كرام كى بارگاه ميں ميرا ايک سوال ہے کہ زيد كا كہنا ہےكہ داڑهى ركهنا انبيائے كرام كى سنت تو هے ليكن عوام ميں جو يه مشهور هے كہ ايک مشت سے كم داڑهى نہ ركهنا چاهيئے  اور ايك مشت سے كم داڑهى ركهنے والے امام كے پيچهے نماز درست نهيں    یہ کسی بھی حديث پاك ميں نهيں هے

 داڑهى ركهنے كا حكم تو هے ليكن  حد مقرر نهيں هے كہ اتنا ركهنا يا اتنا سے كم نہ هونا چاهيئے
  
حديث پاك كى روشنى ميں جواب عنايت فرما كر شكريه كا موقع مرحت فرمائيں 

*🍁سائل؛ محمد ابوالكلام حشمتی کوڈرما🍁*
🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼
*_""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""_*
*_✒الجواب بعون الملک الوہاب؛______✒*
صورت مسؤلہ میں شرعاً ایک مشت تک داڑھی بڑھانا واجب ہے چونکہ اس کا وجوب سنت سے ہے اس لئے عام طور پر لوگ اسے سنت کہہ دیتے ہیں۔

[📖 حدیث شریف میں ہے؛👇
*خالفواالمشرکین اوفروااللحیٰ واحفوا الشوارب وفی روایۃ انھکواالشوارب واعفوااللحیٰ ۔*
یعنی ۔ سرکار اقدس صلی اللہ تعالی علیہ وسلم نے فرمایا مشرکین کی مخالفت کرو داڑھیوں کو بڑھاٶ  اور مونچھوں کو کتراٶ

[📖 اور ایک روایت میں ہے کہ *” مونچھوں کو خوب کم کرو اور داڑھیوں کو بڑھاٶ“*
*(📚 بخاری شریف و مسلم شریف )*

[📖 در مختار میں ہے *” یحرم علی الرجل قطع لحیتہ “* یعنی مرد کو داڑھی منڈانا حرام ہے 

[📖 اور بہار شریعت جلد شانزدہم (١٦) صفحہ نمبر ۔ ١٩٧ ۔ میں ہے؛👇
*داڑھی بڑھانا سنن انبیائےسابقین سے ہے منڈانا یا ایک مشت سے کم کرنا حرام ہے ۔*

[📖 اور حضرت شیخ عبد الحق محدث دہلوی بخاری رحمہ اللہ تعالی علیہ تحریر فرما تے ہیں؛👇
*حلق کردن لحیہ حرام ست و رَوِش افرنج و ہنود و جوالقیان ست کہ ایشاں را قلندریہ گویند و گزاشتن آں بقدر قبضہ واجب ست و آں کہ آنرا سنت گویند بمعنی طریقہ مسلوک در دین ست ۔ یا بجہت آنکہ ثبوت آں بسنت ست چنانکہ نماز عید را سنت گفتہ اند*
یعنی داڑھی منڈانا حرام ہے اور انگریزوں ۔ ہندوں اور قلندریوں کا طریقہ ہے ۔ اور داڑھی کو ایک مشت تک چھوڑ دینا واجب ہے اور جن فقہاء نے ایک مشت داڑھی رکھنے کو سنت قرار دیا تو وہ اس وجہ سے نہیں کہ ان کے نزدیک واجب نہیں بلکہ اس وجہ سے کہ یا تو یہاں سنت سے مراد دین کا چالو راستہ ہے اور یا تو اس وجہ سے کہ ایک مشت کا وجوب حدیث شریف سے ثابت ہے جیسا کہ بہت سے علماء کرام نے نماز عید کو مسنون فرمایا (حالانکہ نماز عید واجب ہے)
*(📚 اشعۃ اللمعات جلد اول ص ٢١٢)*
*(📚 در مختار مع شامی ج٢ ص ١١٦)*
*(📚 رد المحتار جلد دوم صفحہ  ١١ )*
*(📚 بحرالرائق جلد دوم صفحہ ٢٨٠)*
*(📚 فتح القدیر جلد دوم صفحہ ٢٧۰)*

[📖 اور طحطاوی صفحہ نمبر ٤١۱ میں ہے 👇
*واللفظ للطحاوی الاخذ من اللحیت و ھو دون ذلک ( ای القدر المسنون و ھو القبضہ )*

 *کما یفعلہ بعض المغاربت و مخنثت الرجال لم یجہ احد اخذ کلھا فعل یھود الھند و مجوس الاعاجم ۔*
یعنی داڑھی جبکہ ایک مشت سے کم ہو تو اس کاٹنا جس طرح بعض مغربی اور زنانے زنخے کرتے ہیں کسی کے نزدیک حلال نہیں ۔ اور کل داڑھی کا صفایا کرنا یہ کام تو ہندوستان کے یہودیوں اور ایران کے مجوسیوں کا ہے

 [📖 ایــــضـــا ارشاد رسالت مآب صلی اللہ تعالی علیہ وسلم ہے؛👇
*1} ” اوفروااللحی “* داڑھیاں کثیرو وافر رکھو
*(📚 بخاری و مسلم شریف )*

*2} ” اعفوااللحی “* داڑھیاں بڑھاؤ
*(📚 مسلم ؛ ترمذی و ابن ماجہ ؛ طحاوی )*

*3} ” ارخوااللحی “* داڑھیاں بڑھنے دو ؛
*(📚 مسند احمد ؛ مسلم ؛ شرح معنی الاثار)*

*4} ” اوفوااللحی “* داڑھیاں پوری کرو ؛
*(📚 طبرانی کبیر )*

 📝 لہذا مذکورہ احادیث قبضہ کے وجوب پر دال ہیں ؛
 *(📚 ماخوذ از لمعہ الضحی مشمولہ فتاوی رضویہ  جلد دہم صفحہ  127)*
 
         *_💓 واللہ سبحانہ تعالی اعلم 💓_*
🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼
*"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""*
*✍ازقلم؛ حضرت علامہ و مولانا ابوالصدف محمد صادق رضا رضوی صاحب قبلہ مدظلہ العالی_؛؛؛_ مقام سنگھیا ٹھاٹھول (پورنیہ)*
*خطیب وامام؛ شاہی جامع مسجد پٹنہ سیٹی*
*مورخہ؛ ١٨ / ٤ / ١٤٤١ھ دوشنبہ 16/12/2019*

*👇🏻سنی رضوی فقہی گروپ میں ایڈ کیلۓ👇🏻*
*📱9480937810 -!!!!- 8651378657📲*
🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼
*"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""*
          *۔__________((📚))__________۔*
*_🖥 المرتب؛ محبوب رضا صمدانی پٹنہ سیٹی_*
          *۔__________((📚))__________۔*
🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼🖼
*""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""*
گوگل میں پڑھنے کیلئے نیچے لنک پہ کلک کریں
http://ahmadrazaquadri.blogspot.com

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

رافضی؛ تفضیلی؛ ناصبی؛ خارجی کسے کہتے ہیں

دیہات میں جمعہ کے دن نماز ظہر جماعت سے پڑھ سکتے ہیں یا نہیں ؟

سنی لڑکے کا دیوبندیہ لڑکی سے شادی کرنے اور نکاح خواں کا شرعی حکم🖊️*