جہاں کی مٹی سےبناہے وہیں دفن ہوگا، جس کو درندہ کھالے اس کا کیا ہوگا

*✧✧✧ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✧✧✧*
الحلقة العلمية ٹیلیگرام :https://t.me/alhalqatulilmia
*✧✧✧ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✧✧✧*
*(🩸) السلام علیکم و رحمۃ اللہ تعالٰی وبرکاتہ(🩸)*

🖋️کیا فرماتے ہیں علماء دین ومفتیان شرع متین اس مسئلے کے بارے میں مسئلہ یہ ہے کہ آدمی جس جگہ کی مٹی سے بنا ہے وہیں دفن ہو گا لیکن جس بندے کو شیر کھا گیا تو وہ تو دفن نہیں ہوا اس جگہ حضور اس تعلق سے مزید وضاحت فرما دیں حوالے کے ساتھ

سائل نظام اختر پیلی بھیت شریف
۔۔۔۔۔۔۔۔

*(💞) وعلیکم السلام ورحمتہ اللہ وبرکاتہ(💞)*

*🔇الجواب بعون الملک الوھاب👇*

ہاں ! اس طرح کی بات بعض کتب تفاسیر واحادیث میں موجود ہے

*✍️امام قرطبی علیہ الرحمہ فرماتےہیں👇

*” کل نطفة مخلوقة من التراب علی ھذا یدل* *ظاھرالقرآن ، و روی ابوھریرة قال قال رسول اللہ*
*صلی اللہ علیہ وسلم : مامن مولود الا وقد ذر علیہ من تراب حفرتہ “*
*ا____________(📚)_____________*
*{الجامع لاحکام القرآن ج١٤ ص٨٠ ، مؤسسة الرسالة}*

*🖋️امام جاراللہ محمود بن عمرزمحشری لکھتےہیں👇*

*” ان الملک لینطلق فیاخذ من تربة المکان الذی یدفن فیہ فیبددھا علی النطفة فیخلق من التراب والنطفة معا “*
*ا____________(📚)_____________*
*{الکشاف ج٣ ص٦٩ ،دارالکتاب العربی بیروت}*

*📝حضرت عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ سے مروی ہے👇*

*” مامن مولود الا وفی سرتہ من تربتہ التی یولدمنھا فاذا رد الی ارذل العمر رد الی تربتہ التی خلق منھا حتی یدفن فیھا “*
*ا____________(📚)_____________*
*{کنزالعمال ج١١ ص٥٦٥ ، مؤسسة الرسالة}*

مگر اس سے خاص بدن ہی مراد نہیں ہے بلکہ وہ اجزاء مراد ہیں جو ریڑھ کی ہڈی میں ہوتےہیں اور اتنے باریک ہیں کہ نہ خوردبین سے دیکھےجاسکتےہیں ،نہ انہیں آگ جلاسکے نہ زمین گلاسکے ،

*✍️حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے👇*

*” ان رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم قال : کل ابن آدم یاکلہ التراب الا عجب الذنب منہ خلق وفیہ یرکب ،وفی روایۃ : ان فی الانسان عظما لاتاکلہ الارض ابدا “*
*ا____________(📚)_____________*

*{صحیح مسلم ص١٤٥٠ ، دارالفکربیروت}*

*✍️امام قاسم بن قطلوبغا حنفی علیہ الرحمہ فرماتےہیں👇*

*” ان لکل انسان اجزاءاصلیة من اول عمرہ الی آخرہ والانسان بھا انسان حقیقة ولا یقع فیھا تفاوت مدة حیاتہ ، واجزاء فضلیة وھی مازاد علی ذالک وقد وقع التفاوت فیھا فان السمین قدیھزل وبالعکس وحقیقتہ باقیة فی الحالین “*
*ا____________(📚)_____________*
*{المسامرة شرح المسایرة ج٢ ص١٠١ ، مطبعة السعادة مصر}*

*📝اسی اہلسنت کا یہ عقیدہ ہےکہ👇*

*” حتی ان الغریق فی المآء والماکول فی بطون الحیوانات والمصلوب فی الھواء یعذب وان لم نطلع علیہ “*
*ا____________(📚)_____________*
*{شرح العقائد ص٢٤١ ، مکتبةالمدینة دعوت اسلامی}*

فلہذا اگر آدمی کو شیرنے کھا لیا تو بھی کوئی حرج نہیں کہ وہ اجزائے اصلیہ بعد اکل بھی محفوظ رہیں گے اور مٹی سے بالآخر مل کے رہیں گے

*✍️علامہ سعدالدین تفتازانی علیہ الرحمہ فرماتےہیں👇*

*” ان المعاد انما ھو الاجزآءالاصلیة الباقیةمن اول العمر الی آخرہ والاجزآءالماکولة فضلة لااصلیة “*

*🖋️{ایضا ص٢٤٤}👇*

*📝علامہ خیالی و علامہ عبدالحکیم سیالکوٹی و محقق ملااحمد جندی وغیرھم علیہم الرحمہ فرماتےہیں👇*

*” فان قیل یحتمل ان تتولد من الجزءالاصلی للماکول نطفة یتولد منھاشخص آخر ؟ قلنا الفساد انماھو فی وقوع ذالک لافی امکانہ فلعل اللہ تعالی یحفظھا من ان تصیر جزءا لبدن آخر فضلا ان تصیر جزءا اصلیا “*
*ا____________(📚)_____________*
*{الحواشی البھیة علی شرح العقائدالنسفیة ج١ ص١٦٤ ، مکتبہ اسلامیہ کوئٹہ}*

*خلاصہ یہ کہ برشرط صحت حدیث یہ درست ہےکہ آدمی جہاں کی مٹی سےپیدا ہوتاہے بعد موت وہیں کی خاک میں ملتاہے ، لیکن چونکہ بنیادی انسان اس کے اجزائے اصلیہ ہوتےہیں اسلئے درندہ اگر کھابھی جائے توبھی اس کےاجزائےاصلیہ پر کوئی فرق نہیں پڑتا کہ اجزائے ماکولہ بھی بالآخر مٹی سے مل کے رہتےہیں ، اور انہی اجزائےاصلیہ باقیہ پر معاد ہوگا*
*ا____________(🕋)_____________*
*ھذا ماظہرلی والعلم الحقیقی عندربی واللہ تعالی اعلم بالصواب*
*ا___________❣️♻️❣️___________*
*✍🏻کتبـــــــــــــــــــــــــــہ*

*محمد شکیل اختر قادری برکاتی شیخ الحدیث بمدرسةالبنات مسلک اعلی حضرت صدر صوفہ ھبلی کرناٹک؛*
*مورخہ؛ ۱۸/جمادی الاولیٰ۱۴۴۲ھ؁*
*🖊الحلقةالعلمیہ گروپ🖊*
*رابطہ؛☎7795812191)*

*ا___________❣️♻️❣️___________*
*🖌المشتــہر فضل کبیر🖌*
*منجانب؛منتظمین الحلقةالعلمیہ گروپ؛ــــ اسیـــــرتـــــاج الشــــریـــعــــہ محمداسماعیل رضوی القادری ( بنگال)*
*( رابطہ؛ ☎️9265890586)*
*ا___________❣️♻️❣️___________*
*🌹الجواب صحیح والمجیب نجیح ✅*
*محمد شرف الدین رضوی ، شیخ الحدیث دارالعلوم قادریہ حبیبیہ ، فیلخانہ ہوڑہ کلکتہ*
*ا___________❣️♻️❣️___________*
1002

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

رافضی؛ تفضیلی؛ ناصبی؛ خارجی کسے کہتے ہیں

دیہات میں جمعہ کے دن نماز ظہر جماعت سے پڑھ سکتے ہیں یا نہیں ؟

سنی لڑکے کا دیوبندیہ لڑکی سے شادی کرنے اور نکاح خواں کا شرعی حکم🖊️*